Re: Porozmawiajmy

Autor: Piotr Piesik (piesik_at_man.poznan.pl)
Data: Tue 04 Jul 1995 - 14:32:44 MET DST

> Wyobrazcie sobie duze spotkanie, na ktorym dyskutuje kilkadziesiat osob. Co
> chwila ktos wstaje i ucisza przedmowce - to nie na temat. Moze i ciekawe
> ale nie na temat.

Bralem kiedys udzial w spotkaniu, na ktorym rozmawialo sie na z gory
okreslony temat, a nie o rzeczach zupelnie nie zwiazanych.
Zaproponowano mi wtedy udzial w zebraniu, na co ja pytam
"a o czym bedzie sie rozmawialo?". Powiedziano mi, ze na temat X.
Wiec poszedlem. Gdyby mi powiedziano, ze na dowolny temat, to bym
nie poszedl.

> Spotkalismy sie na tej liscie, by rozmawiac. Nie widze wartosciowej rozmowy
> w ciaglym samoograniczaniu. A na pewno nie w propozycjach moderowania (czy
> o znaczy to samo co cenzurowanie?). Nie widze tez wartosciowej rozmowy w
> wypowiedziach, ktore nic nowego nie wnosza.

Ale rozmawiac na scisle okreslony temat. Jesli komus brakuje kultury
by sie tej umowy 3mac, to pozostaje wyeliminowac niektore wypowiedzi.

> Czy Panstwo nie maja klawisza delete? Prosze sprobowac to pomaga.

Maja, ale NIE DZIALA. Poniewaz samo przegladanie subjectow zajmuje
mi sporo czasu, a subject i tak nie ma zwiazku z trescia wiec
w koncu przegladam i zawartosc - pare godzin zabawy.

Piotr