Wspolczesne systemy Unix-owe

Autor: Wojciech Kowalewski (fraktal_at_math.amu.edu.pl)
Data: Tue 04 Jul 1995 - 14:15:47 MET DST

Witam wszystkich. Mam powazne powody zebrania wszystkich mozliwych opinii
Szanownego Srodowiska dotyczacych najnowszych wersji systemow DEC Unix
(OSF/1), IRIX i HP-UX. Interesuja mnie wszystkie dostrzezone bledy, wady
ale rownie mocno pozytywne strony tych systemow oraz, w szczegolnosci ich
wzajemne porownanie pod kazdym, przychodzacym do glowy, wzgledem, nowinki
itp. Oddzielnie prosilbym tez o opinie o sprzecie pracujacym pod tymi
systemami (szczegolnie interesuja mnie uklady wieloprocesorowe). Jezeli
administrator listy uzna, ze list ten powinien trafic do innej listy
tematycznej to bardzo prosze o przeslanie wszelkich uwag na moje konto, a
ja zobowiazuje sie do przeslania podsumowania. Pozdrowienia Wojciech
Kowalewski.