Listy na newsach (bylo:Re: WWW w TVP)

Autor: Lukasz Musolf (musolflk_at_mitr.p.lodz.pl)
Data: Tue 27 Jun 1995 - 13:23:29 MET DST

On 26 Jun 1995, Tomasz Surmacz wrote:

> Nie 3 lecz ponad 15.
Istotnie nie 3 (mam w swoim programie 2 kolumny a spojrzalem tylko na 1)
lecz 6 grup pl.listserv.* (bo o takich mowilem) jest dostepnych w Lodzi
(tzn. NNTP_server=polonez.man.lodz.pl)
Wybralem ten serwer gdyz tylko on ma umozliwic dostep do wszystkich
grup newsowych na swiecie uzytkownikom domeny lodz.pl
(kiedy niestety nie wiem)

> (pl.comp.objects, pl.comp.sys.sun.admin, pl.irc, pl.listserv.email-d,
> pl.listserv.dziennikarz
w Lodzi tych 2 ostatnich nie ma
>, pl.listserv.gielda, pl.listserv.plotki,
> pl.listserv.polip, pl.listserv.polwro,
>pl.listserv.pryzmat,
ani tej powyzej
> pl.listserv.wroclaw, itd...)

> Nikt. Jesli jest potrzeba uruchomienia bramki do news, to sie ja
> uruchamia. Jedynym warunkiem powstania grupy news jest poparcie 10
> osob, wyslane nastepnie do grupy pl.news.admin.

Np lista zen_at_uci.agh.edu.pl nie zostala przeniesiona na (poszerzona o) newsy
mimo ze "podpisy" byly zbierane przez jej administratora (domel_at_ichf.edu.pl)
zbierane juz dosc dawno.

A w ogole to po co te listy z poparciem w przypadku w miare
popularnych grup dyskusyjnych, jesli zakladamy ze newsy sa przyszloscia
list dyskusyjnych i ich uczestnicy (przynajmniej ich znaczna czesc)
wkrotce nauczy sie korzystac i pozna zalety newsow

> Wiecej info na temat zakladania nowych grup news jest pod adresami: w
> http://www.ict.pwr.wroc.pl/doc/news-pl-faq.html i
> ftp://ftp.ict.pwr.wroc.pl/pub/faq-pl/news-pl-faq.1 oraz pl.news.admin i
> pl.answers
Dzieki

> Tomek
> _________
> (_ _' __) Tomasz Surmacz * --------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl

/Lukasz Musolf | czlowiek, ktory dziala scisle,
postgraduate student | nawet glupstwo robi po namysle.
Institute of Applied Radiation Chemistry |-----------------------------------
Technical University of /L/od/z | Moje opinie nie sa
musolflk_at_mitr.p.lodz.pl | opiniami instytucji,
*****************************************| w ktorych ucze sie lub pracuje.