Re: Windows'95 & bath

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_pk-siec.oeto.pk.edu.pl)
Data: Tue 27 Jun 1995 - 12:33:20 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Ryszard Korwin-Mikke (rmikke_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE) wrote:
: : Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: : |Nie wytrzymalem, musialem to napisac co ponizej:

: : |Niech mi ktos wyjasni, jak majac wylacznie windowze necrosoft
: : |zrealizowac zbior wsadowy ? Mi bez win-bath'a jakos sie nie udalo,
: : |a taki mechanizm (sciagniety zreszta od sytemow typu unix) ma
: : |nawet majkrofon dos !

: : No zaraz, pod Windowsami siedzi stary dobry (?) DOS... Pisze sie
: : batcha w DOS-ie i podczepia sie pod PIFa... Brzmi jak czarna magia?
: : Nic nie poradze - M$...

: Kupa! Jak chcesz wsadzic do bacza uruchomienie powiedzmy corel draw,
: to ci pod dos'em powie, ze ten program potrzebuje ms windows (takze
: gdy bedzie to w sesji dosa uruchomionej z ms windows).

w '95 mozesz spod dosprompta uruchomic windowzowa aplikancje.
                Marcin;)

Marcin Klimowski    | marcin_at_oeto.pk.edu.pl      |    say NO to real jobs !
..it's de facto	>>--| http://www.pk.edu.pl:8001/ |-->> 2 line only sig....