Re: Windows'95 & bath

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 27 Jun 1995 - 12:25:51 MET DST

Ryszard Korwin-Mikke (rmikke_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE) wrote:
: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: |Nie wytrzymalem, musialem to napisac co ponizej:

: |Niech mi ktos wyjasni, jak majac wylacznie windowze necrosoft
: |zrealizowac zbior wsadowy ? Mi bez win-bath'a jakos sie nie udalo,
: |a taki mechanizm (sciagniety zreszta od sytemow typu unix) ma
: |nawet majkrofon dos !

: No zaraz, pod Windowsami siedzi stary dobry (?) DOS... Pisze sie
: batcha w DOS-ie i podczepia sie pod PIFa... Brzmi jak czarna magia?
: Nic nie poradze - M$...

Kupa! Jak chcesz wsadzic do bacza uruchomienie powiedzmy corel draw,
to ci pod dos'em powie, ze ten program potrzebuje ms windows (takze
gdy bedzie to w sesji dosa uruchomionej z ms windows).

Ale tak naprawde to problem jest sztuczny - moze i brak baczy
w ms windows jest dziura, ale ta dziura jest juz dawno zalatana przez
najrozniejsze programiki, dostepne np. z simtela czy cicy.

Hej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow