Re: Radio RAK - vat, retransmisja.

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Tue 27 Jun 1995 - 10:33:19 MET DST

Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl) napisal:

> No nie ma pakietow w sieci, jak do reflektora jest podpiety TYLKO
> program do wysylania (emisji) i nikt aktualnie nie odbiera programu...

> Pakiety sa wysylane pod konkretny adres - tego kto chce.

  Racja - gdyby to mialo byc nielegalne, nielegalnym musialoby stac
sie tez WWW, ftp i inne serwisy sieciowe. Jezeli mam w sieci wlasna
strone WWW to jest ona 'rozpowszechniana' czy nie ?
  To ze jest to radio nie ma tu wiekszego znaczenia. Ja tez moge do
mojej strony WWW dodac czesc dzwiekowa.
  Chyba to, ze jest to emisja 'na zadanie' ma tu kluczowe znaczenie.
Prawnicy ?

jwr

Jan Rychter, <jwr_at_itc.pw.edu.pl>
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr