Re: Windows'95 & bath

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 26 Jun 1995 - 19:29:11 MET DST

> Nie wytrzymalem, musialem to napisac co ponizej:
> Niech mi ktos wyjasni, jak majac wylacznie windowze necrosoft
> zrealizowac zbior wsadowy ? Mi bez win-bath'a jakos sie nie udalo,
> a taki mechanizm (sciagniety zreszta od sytemow typu unix) ma
> nawet majkrofon dos !

nie mowiac juz o rexx czy zwyklych batach w os :)

pod os mozesz np. wklepac z command prompta coreldrw i ci sie corel
uruchomi :). nie ma problemu zeby to zrobic z pliku. wszystko mozna z
jednego prompta odpalac :)
karpio

ps. nota bene w windoze JEST zostawiona furtka do pisania batow,
tylko ze microfon nie napisal stosownej czesci odpowiedzialenj za
realizacje tego :)