Re: Windows'95 & bath

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 26 Jun 1995 - 18:37:28 MET DST

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: Niech mi ktos wyjasni, jak majac wylacznie windowze necrosoft
: zrealizowac zbior wsadowy ? Mi bez win-bath'a jakos sie nie udalo,
: a taki mechanizm (sciagniety zreszta od sytemow typu unix) ma
: nawet majkrofon dos !

Hm, no, tego, jak juz naprawde musisz to zrobic bez winbatcha, to
wgrywasz sobie klawiszo-myszkologie rekorderem do pliku. Bardzo nedzna
namiastka, ale zawsze jakas.

Jarek.