Re: WWW w TVP

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 26 Jun 1995 - 18:35:19 MET DST

> Hmm cokolwiek by nie mowic, Polsat jest daleko daleeeko za
> TVP w _kazdej_ dziedzinie, poczawszy od wyposazenia
> technicznego (moze tego sie nie wie, lecz TVP dysponuje
> obecnie najnowoczesniejszymi studiami w Europie, do ktorych
> sprzet kupowano przez ostatnie dwa lata), a skonczywszy
> nawet na ofercie programowej... Watpie wiec zeby Polsat
> na serio mial zabrac sie za cos sensownego.
> Slawek

Wiesz, tu sie zgodze. Wlasciwie jesli czasem nawet ogladam POLSATa, to
tylko dlatego, ze fajne filmy puszczaja. Cala publicystyka, dzienniki
itp - dno kompletne. Takze sprzet. Niestety TV panstwowa bije na
glowe wszelkie inne wynalazki, takze panstwowe TV regionalne.
Nawiasem mowiac ciekawa (i prawdziwa) historyjka:
Poszedlem kiedys do TNL (taka lubleska Polonia1, juz zostala
zamknieta przez czerwone berety za piractwo) z zapytaniem, czy nie
interesowaloby ich zrobienie programu nt. mojego BBSa. Mily pan
przedstawil mi taka jedna pania redaktorke (jak sie na nia patrzylo
to przychodzilo mi do glowy jedno slowo (przepraszam): curew), i
kazal poczekac. Wrocil za 10s z drugim gosciem, posadzili mnie
przy jakimstam AT u siebie w redakcji i kazali mowic do kamery nt. BBS
:). Tak od reki, bez zadnego przygotowania. Facet wzial kamere i
chcial krecec to co ja gadam. Myslalem ze nie wyrobie i facetowi
zaczne sie smiac w twarz :). W koncu dali sie przekonac, ze najpierw
powinni przeczytac materialy ktore im przynioslem i przyjsc za pare
dni jak juz zrozumieja co tam jest napisane, do BBS obejrzec sobie
wszystko, pogadac i ew. wtedy zaplanowac jakas sensowna wypowiedz. W
sumie wyszlo pare minut nieglupiego gadania przerywanego widoczkami z
pracujacego BBSa, ale "profesjonalne" podejscie panow z prywatnej
"telewizji" bylo conajmniej zenujace...
karpio