Re: WWW w TVP

Autor: Slawomir Witold Gorniak (toja_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Mon 26 Jun 1995 - 16:46:32 MET DST

Maciek Uhlig :

> A ja na uruchomienie WWW przez POLSAT :-)

Hmm cokolwiek by nie mowic, Polsat jest daleko daleeeko za
TVP w _kazdej_ dziedzinie, poczawszy od wyposazenia
technicznego (moze tego sie nie wie, lecz TVP dysponuje
obecnie najnowoczesniejszymi studiami w Europie, do ktorych
sprzet kupowano przez ostatnie dwa lata), a skonczywszy
nawet na ofercie programowej... Watpie wiec zeby Polsat
na serio mial zabrac sie za cos sensownego.

                Slawek