Re: Radio RAK - vat, retransmisja.

Autor: Jerzy Pawlus (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 23 Jun 1995 - 15:17:39 MET DST

> Jurek Pawlus jest obecnie (wedlug mojej opini) najwiekszym autorytetem
> w Polsce w "IP multicasting".

  Probowalem to i owo, m.in mamy dostep do swiatowego MBONE, sluchalem
  transmisji na zywo z misji NASA ale nie uznalbym sie za autorytet
  w tej dziedzinie. Moim glownym motywem uzyskania
  dostepu do MBONE byla mozliwosc uczestniczenia w obradach RIPE
  i IETF. Niestety od prawie roku RIPE nie transmitowalo obrad.
  Mam natomiast nadzieje, ze konferencja IETF pod koniec lipca
  bedzie dostepna przez MBONE.

> Telekonferncje (vat, nv, etc) to poczatek innych zastosowan Internetu.
> Czy moglbys Jurku udostepnic swoja wiedze, np. formie FAQ ?

  Chetnie. Niestety mam duzo zaleglosci w sprawach, ktore naleza
  do moich obowiazkow a od poniedzialku wybieram sie na 3 tygodniowy urlop.
  Polecam natomiast FAQ dostepny na venera.isi.edu/mbone.faq.txt
  Jest to lektura obowiazkowa i jedyne co moglbym dodac to jak
  przylaczyc sie do MBONE w Polsce. Oferowalem juz na liscie ta mozliwosc
  ale jednak bez wiekszego odzewu.

Jurek