Re: Radio RAK - vat, retransmisja.

Autor: Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl)
Data: Fri 23 Jun 1995 - 14:59:57 MET DST

> Jerzy Pawlus (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
> : >
> : > No wiec juz jest... i dzial... retransmisja Radia RAK w Internecie...
> : > Szczegolne podziekowania naleza sie Jarkowi Strzalkowskiemu za zaangazowanie,
> : > Na razie jest to probna instalacja... Wszelkie uwagi o jakosci dzwieku
> : > i ew. programie prosze pisac na adres: rak_at_uci.agh.edu.pl.
>

> : Niestety jest to prosta droga do zapchania lacza Krakow-Warszawa.
> : Transmisja w tym trybie powoduje otwarcie wielu dwupunktowych polaczen,
> [...]
Jurek Pawlus jest obecnie (wedlug mojej opini) najwiekszym autorytetem
w Polsce w "IP multicasting".
Telekonferncje (vat, nv, etc) to poczatek innych zastosowan Internetu.
Czy moglbys Jurku udostepnic swoja wiedze, np. formie FAQ ?

I prosba do Rafala Maszkowskiego o otwarcie kolejnych
odrebnych kategorii w PZS : telekonferencje i VRML !!!

Bardzo sie ciesze, ze NASK tez aktywnie eksperymentuje aspekt
telenkoferencyjny IP.

Ja jestem maly mis, wiec mnie Solidex serdecznie olal kiedy chcialem
sprobowac pelny multicasting (mam Cisco i SGI Indy, a one od dawna w
kernelu to maja).

Pozdrowienia,

PS.
RAKi, slucham was.
Jacek Szamrej jasza_at_samba.iss.uw.edu.pl
Center for Complex Systems,
Institute for Social Studies, Univ. of Warsaw, Poland