Re: Windows'95 :) (Polskie tlumaczenie)

Autor: Krzysztof Gozdz (kszychu_at_i17linuxa.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 22 Jun 1995 - 16:42:58 MET DST

Ewa Bozejewicz <ujbozeje_at_cyf-kr.edu.p> zamiescila dzisiaj wspanialy
dowcip w jezyku angielskim na temat Windows 95. Domyslam sie,
ze wiekszosc osob czytajacych Polipa zna ten jezyk, jednak byc moze
nie wszyscy. Dowcip ten tak bardzo mi sie spodobal, ze postanowilem
go przetlumaczyc i powtornie opublikowac - wlasnie dla tych, ktorzy
angielskiego nie znaja. Oto on:

Bog wola do swojego biura Borysa Jelcyna, Billa Clintona oraz Billa
Gatesa i oznajmia im: "Za 30 dni nastapi koniec swiata. Wracajcie
i powiedzcie o tym swoim ludziom.". Tak wiec Borys Jelcyn idzie
do Rosjan i mowi: "Mam zla i jeszcze gorsza wiadomosc. Zla,
ze mylilismy sie - Bog istnieje. Gorsza, ze za 30 dni nastapi koniec
swiata.". Bill Clinton wystepuje w telewizji i mowi do Amerykanow:
"Mam dabra i zla wiadomosc. Dobra, ze podstawowe wartosci rodzinne,
na ktorych opieralismy nasze zycie sa wlasciwe - Bog istnieje. Zla,
ze za 30 dni nastapi koniec swiata.". Bill Gates spotyka sie ze swoim
zarzadem wykonawczym i mowi: "Mam wspaniala i fantastyczna wiadomosc.
Wspaniala, ze Bog uwaza, iz jestem kims waznym. Fantastyczna,
ze nie musimy sprzedawac Windows 95!".

-Kszychu

--
   ///\     Name: Krzysztof Gozdz "Kszychu"
   C ..    Study: Poland   Wroclaw   Technical University