Re: Windows'95

Autor: Marian Klekota (marian_at_amed01.amg.gda.pl)
Data: Thu 22 Jun 1995 - 13:43:08 MET DST

Marian Klekota (marian_at_amed01.amg.gda.pl) wrote:
: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: : > Mnie tylko jedna, 4M ramu :(
: : > Swoja droga zauwazylem ze OS znacznie intensywniej miele dyskiem
: : > od win-dosa. Jednak uwazam ze za cene o wiele wyzszej niezawodnosci warto :)

: : oj, biedny znik :) dokup jeszcze ze 2 to zobaczysz jakiego kopa
: : dostanie maszyna i jak dysk odpocznie, naprawde :)
: : karpio

: He he nie wierz w to mam 8 MB RAM i tez mielil ...

Zartowalem ...

Win95 jest OK. Testowalem wersje 484 ( 2 czerwiec 1995 ) i jestem
zadowolony, w tej wersji dostepny jest cache dyskowy co przyspieszylo
znacznie transfer. Po obejrzenu tej wersji doszedlem do wniosku ze "final
version" jest juz bliziutko ... i biedny os/2 zdechnie :))

PS
  Czy zauwazyliscie jak firma IBM promuje produkt OS/2 Warp ?
  Nigdy az w takim stopniu to nie nastepowalo ( demo na CD wraz z Komputer
  Wordem, slyszalem ze rowniez wysyla darmowo pare egzemplarzy do wiekszych
  instytucji ... )
  Ciekawe ... zapewne czegos sie obawia firma IBM , czyzby byl na horyzoncie
  jakis REWELACYJNY system ;)

A tak poza tym to dajmy juz spokoj, kazdy uzywa tego do czego sie
przyzwyczail. Nie ma sensu zasmiecac tej listy ...

--
| Marian Klekota (marian_at_amed01.amg.gda.pl)     |                     |