Re: Windows'95

Autor: Piotr Goczal (bilbo_at_polonez.man.lodz.pl)
Data: Thu 22 Jun 1995 - 08:43:46 MET DST

On Wed, 21 Jun 1995, Andrzej Karpinski wrote:

> Nie, a czy Ciebie zatrudnil Microfon do reklamy Win'96?

> ladna rzecz, zmienil bym jedynie karte graficzna i gravisa :)
> ale to moje prywatne upodobania.

Co do Gravis'a to jak najbardziej popieram. Nie ma jak to SoundBlaster!
Najlepiej AWE32

> czemu "w zasadzie" ? szkoda ze tak szybko sie uprzedziles :(

Moze nie az tak, ze oblesna ale mnie tez bardziej podoba sie Win95
(pomijajac oczywiscie moj stosunek do NecroSoft'u)
[..]

> wystarczy wcisnac ctrl+esc - taki sam efekt :) uruchamia sie cos w
> rodzaju task-managera. potem wystarczy zwykle delete na wskazanej
> aplikacji zeby ja wywalic. jesli sie faktycznie zapetlila to os sam
> po pewnym czasie przerwie jej dzialanie z zapytaniem co z tym zrobic.
> reszta bledow (np. wykonanie nieistnieacej instrukcji czy odwolanie
> do nieobecnego hardware'u) jest obslugiwana natychmiast.
> rtfm a potem narzekaj :)
Hmm Ja mam 16Mb ramu i OS'a udaje mi sie 'zwalic' bez problemu ( czasami
nawet sam umiera po wlaczeniu sesji Dos'a), zas win95 jeszcze mi sie nie
wylozylo.

                                Piotr vel Bilbo