Re: Windows'95

Autor: GRZEGORZ SAPIJASZKO (SAPI_at_zr.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 19 Jun 1995 - 09:54:16 MET DST

A.Gorbiel pisal (na temat Windows'95):

[...]
> A co to ma do Windows 3.1 PL?

Ano, do wersji 3.1 PL to sie ma jak kij do ..., ale te moje
stwierdzenia to byly takie ogolne wrazenie na temat zachowywania sie
programu (systemu operacyjnego!).

> : ponadto nie potrafila (ta wersja) obsluzyc programu
> : dosowskiego pracujacego w trybie graficznym wiekszym niz 320x200...

> To wada drajwera, albo egzotycznej karty...

Chyba raczej nie... Wsrod wielu sterownikow kart udostepnionych przez
Windows'95 znalazlem tez swoja a i typ monitora tez sie znalazl...

> Mnie poprzednia rozwalala synchronizacje, jesli rezydent cos w niej
> mieszal. Nowa jest OK.

Nie wiem jak jest z nowa wersja, ale sierpniowa z 1994 r. robila
swoje w dosowskim okienku...

> : > 3. Czy jest mozliwosc zainstalowania rownoleglego, tzn. z pozostawie-
> : > niem na dysku "starych" okienek?
>
> : Jest, ale nie mozliwe jest uruchomienie "starych" windowsow jako
> : aplikacji nowych okienek,
> :
> Nieprawda. Dalo sie i to nawet KILKA SESJI WINDOWS 3.1!

Tylko pogratulowac, mnie sie nie udalo... Moze za malo probowalem...

Pozdrawiam, Grzesiek

* Grzegorz Sapijaszko           e-mail: sapi_at_zr.ita.pwr.wroc.pl      *
* Laser Engineering and Quantum Electronics Group                    *
* Inst. Telecomm. and Acoustic                                       *
* Technical University of Wroclaw           tel: ++48 71 202505      *
* Janiszewskiego 9/11 p. 206                fax: ++48 71 223473      *
* 50-370 Wroclaw, Poland                                             *