Re: Newsy w Polsce (wlasciwie ich brak...)

Autor: Lukasz Ploszajski (lukasz_at_nask.org.pl)
Data: Mon 29 May 1995 - 09:46:47 MET DST

Radek Raciniewski (dhe2_at_trident.mof.mofnet.gov.pl) wrote:
: Ja w ogole odbieram tylko grupy pl.* i nawet nie smiem marzyc o comp.* czy
: alt.*.

Z news.nask.org.pl moze korzystac bez ograniczen kazdy, kto ma komputer
zarejestrowany w domenie waw.pl lub innej domenie z Warszawy (lub miasta,
nie ma serwera news), ktora jest u nas zarejestrowana. Prosbe taka trzeba
skierowac tradycyjnie na adres usenet_at_news.nask.org.pl.

Poza tym w Warszawie jest jeszcze kilka serwerow, w tym mocna maszyna
ktora ma sluzyc przede wszystkim klientom WARMANA: news.coi.pw.edu.pl.

Co do braku czesci artykulow w niektorych grupach: nie wiem, skad to sie
bierze. Wynika to pewnie z braku koordynacji w drogach propagacji newsow.
Ma to byc m.in. tematem najblizszego spotkania EOT.

-Lukasz