Re: Newsy w Polsce (wlasciwie ich brak...)

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 29 May 1995 - 10:45:51 MET DST

Lukasz> Co do braku czesci artykulow w niektorych grupach: nie wiem,
Lukasz> skad to sie bierze. Wynika to pewnie z braku koordynacji w
Lukasz> drogach propagacji newsow. Ma to byc m.in. tematem
Lukasz> najblizszego spotkania EOT.

No coz, grupy 'scislego Usenetu' mamy feedowane (jak to jest po
polsku?) bezposrednio z Ameryki, alt.* tylko przez Europe.

I nie bede ukrywac, ze ja sam traktuje alt.* per noga - znaczy, jak
cos sie nie wyrabia albo zapycha (ostatnio normalka, niestety), to alt
leci pod siekiere w pierwszej kolejnosci...

I tak niestety bedzie - az ktos nam kupi lepsze lacza i szybsze
maszyny...

  MJ