Re: Nazewnictwo poddomen w domenie PL

Autor: Ryszard Korwin-Mikke (rmikke_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE)
Data: Fri 26 May 1995 - 08:54:17 MET DST

GRZEGORZ SAPIJASZKO (SAPI_at_zr.ita.pwr.wroc.pl) wrote:
 |Aha, w spisie wyslanym przez Marcina znalazly
 |sie miasta liczace powyzej 20.000 mieszkancow. A co z mniejszymi? A
 |gdy juz Internet dotrze pod strzechy (moze za kilka lat) to co zrobic
 |z nazwami gmin i wiosek? :-)) <- ten usmiech to taki smutny bardziej
 |niz wesoly... Czy wtedy znowu odbedzie sie dluga i namietna dyskusja
 |nad nazwami domen?, czy moze zrobic to teraz, "za jednym zamachem"?

Spokojnie, nie dajmy sie zwaiowac! Juz za chwile, w zapedach
porzadkowania nazw domen teraz i na przyszlosc, wymyslimy od
nowa cos na ksztalt X400.... :-)
Wydaje mi sie, ze podzial na regiony powinien sie jakos pokrywac
ze struktura administracyjna. Niech domeny regionalne nazywaja
sie od nazw wojewodztw (najlepiej skroconych, dobrze by bylo
ustalic jakies skroty, np lotnicze, takie jak waw), a co sie
dzieje ponizej, to juz ichnia lokalna sprawa.
Natomiast nadal jestem przeciwny rejestrowaniu roznych domen
bezposrednio w .pl. Niech sie decyduja - albo maja oddzialy po
calym kraju - wtedy .com.pl, gov.pl itd; albo nie maja i sie
nie spodziewaja w najblizszej przyszlosci, wtedy zapraszamy do
domeny regionalnej. Zawsze mozna taka firme, jak sie rozwinie,
wstawic do .com.pl i potem pomalu przechodzic na nowe adresy.

                                 Ryszard Mikke

A poza tym uwazam, ze nalezy obnizyc podatki

--
#include <disclaimer.h>
Powyzsze opinie NIE MUSZA byc zgodne z opiniami mojego pracodawcy.