Re: GazWyb

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 25 May 1995 - 12:31:12 MET DST

In <1501E5E13E0_at_soi.riviera.pw.edu.pl> SLAW_at_soi.riviera.pw.edu.pl (Slawomir Mateuszczyk) writes:
> w innej konwencji to jeszcze na wszelki wypadek adresy maja po pare
> aliasow (vide ftp.cyf-kr.edu.pl - akurat taka pisownie zapamietalem)
Oj, ludzie!
Alias ftp, wskazujacy na fizyczny komputer z postawionym serverem ftp jest sprawa oczywista.
Podobnie jak aliasy www czy gopher (w zaniku).

Sam zreszta korzystasz z:
> Slaw's URL
a jestem przekonany, ze fizyczna nazwa komputera brzmi zupelnie inaczej.

Wiec to, ze ftp == lajkonik, to normalne (przynajmniej IMHO).

A istnienie Cyfronetu zarowno w edu.pl jak i krakow.pl - coz, chcemy byc powszechnie znani :)

-----
Piotr Karocki,
mirror maintainer,
Academic Computer Center