Re: Nazewnictwo poddomen w domenie PL

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 24 May 1995 - 16:20:20 MET DST

Ireneusz> Godzac sie na rejestracje nazwy gazeta.pl uwazalem, ze
Ireneusz> jednoznacznie ona okresla kto to jest (nigdy mi nie wpadlo
Ireneusz> do glowy, ze slowo "gazeta" moze okreslac cos innego niz
Ireneusz> Gazete Wyborcza).

?????????????????????

Wiem, ze juz zeszlismy z tematu, trudno, nie moge tak tego zostawic.

Naprawde, czego s takiego to sie nie spodziewalem. Dla mnie Gazeta
Wyborcza, to jest 'Gazeta Wyborcza', albo 'Wyborcza', albo 'Wybiorcza'
( 8-) ), natomiast 'gazeta/gazety' jest okresleniem ogolnym i do glowy
by mi nie przyszlo, ze ma oznaczac jakas konkretna gazete.

Chyba ze z kontekstu wiadomo, o co chodzi - u mnie w domu np., jak sie
mowi 'Kto idzie kupic gazete?' albo 'Czy kupiles gazete?', to ma sie na
mysli 'Zycie Warszawy'. Ale nie wymagam, zeby caly swiat mial o tym
wiedziec.

Zreszta samych dziennikow/tygodnikow/miesiecznikow ze slowem 'Gazeta'
w nazwie jest pewnie kilkadziesiat.

Jedna partia, jedna gazeta, jeden ....

  MJ

PS. Na wszelki wypadek, moze dam malego smileya: 8-)