Re: Nazewnictwo poddomen w domenie PL

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 24 May 1995 - 10:34:57 MET DST

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: : Artur Jaroszek (artur_at_mimuw.edu.pl) wrote:
: : : Szymon Sokol napisal:
: : : > W Krakowie mowimy w tym przypadku o "zemscie Klapaucjusza"; wietrzono takze

: : : aha... i kto to "Klapaucjusz"

: : A co do Kalapaucjusza... To faktycznie, kto to byl?

: Rany Boskie... Lema nie czytali?? Klapaucjusz byl kolega/konkurentem Trurla.

Ale wstyd... Ale na szczescie nie moge powiedziec zeby mi to nie bylo znane,
tylko ze ja Lema ostatnio w podstawowce (wtedy mialem czas zeby sobie isc
do biblioteki i poszukac ksiazek)... A teraz, to sie czlowiek cofa w rozwoju
:-)

Sorry, wiem ze nie na temat, juz sie nie odzywam ;-)

--
Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND