Re: Bajzel w domenach

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 22 May 1995 - 18:12:23 MET DST

> Sorry, ale modem mi namieszal - przesylam list jeszcze raz.
> Czy to, ze klient moze wybrac pomiedzy
> .pl
> .edu.pl
> .waw.pl
> oznacza, ze jeden uniwersytet moze byc w waw.edu.pl, a inny
> w .poznan.pl? Albo wrecz jeden i ten sam uniwersytet moze byc
> czesciowo w .poznan.pl a czesciowo w poz.edu.pl?
> Moze jednak ujednolicic to niezaleznie od woli klienta?
> Moze za chwile kazdy kierowca bedzie mogl wybierac, czy
> moze jechac prawa czy lewa strona drogi?
> Piotr Piesik

No tak... Piotr bardzo slusznie zauwazyl, ze to zupelnie nie ma
sensu... Moim skromnym - ktos powienien to odgornie wziac za gebe i
ujednolicic bez ogladania sie na sprzeciwy "madrzejszych" -
przynajmniej nie bedzie balaganu nawet jesli bedzie glupio... bo
teraz jest jednoczesnie i glupio i wszedzie inaczej :)
karpio