Re: Jaki edytor w UNIX'ie

Autor: Marcin Soltysiak (SOLTYS_at_novci2.ae.poz.edu.pl)
Data: Thu 20 Apr 1995 - 19:30:53 MET DST

> Czy ktos moglby zaproponowac mi jakis edytor do prostych
> plikow tektowych dla systemu UNIX ?
>
> Mam serdecznie dosc: VI , E , ED , EDIT.
>
> One sie moim zdaniem do tego nie nadaja.

    Hehehe wierz Ci, bo sam sie meczylem, dopoki nie odkrylem, ze w naszym
    systemie jest zainstalowany mixPACK - pakiet podobny do Norton Commandera
    dzialajacy pod UNIX'em. Niestety, o ile sie orientuje nie jest to
    shareware, lecz produkt za ktory trzeba zaplacic normalna cene.
    W tej chwili nie pamietam producenta (a jest nim polska spolka z Katowic
    bodajze), lecz wyslij mi maila na solt_at_uci1.ae.poz.edu.pl to dam Ci namiary

     Marcin Soltysiak