Re: porownanie: Mosaic - Netscape 1.1b for Win

Autor: Andrzej Polkowski (AndrzejP_at_maloka.waw.pl)
Data: Sun 16 Apr 1995 - 21:04:00 MET DST

Dopiero dzis sie podlaczylem do waszej grupy i nie wiem co bylo we
wczesniejszych newsach, ale dla mnie wazna rzecza jest, ze Netscape
szyfruje informacje przesylane do stron, gdzie trzeba podac np. numer
karty kredytowej. To daje pewne poczucie bezpieczenstwa. Mosaic ani Cello
tego nie robia (albo ja nie umialem tego zrobic). Netscape automatycznie
przechodzi w stan "secure", jesli strona tego wymaga.