Re: porownanie: Mosaic - Netscape 1.1b for Win

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Thu 13 Apr 1995 - 16:46:21 MET DST

> Jacek Piskozub wrote:

> [...] staranne porownania obu programow pominiete...

>Oba wymienione wyroby sa na naszym serwerze. Podaje URL:
>Mosaic 2.0 beta 1:

Czy to nie lekko starozytna wersja? Ja rutynowo uzywam 2.4 i wstyd mi ze
jestem do tylu - bo 2.5 tez juz jest. Czy moze wersje na PC sa inaczej
numerowane? (ja nie uzywam PC...)

Swoja droga - X-owy Mosaic tez ma guzik 'New Window'.

Acha, czy ktos wie czy wykupienie Mosaica przez nasza ulubiona firme
software'owa dotyczy wszystkich jego wersji? Czy tez tacy zacofancy jak
ja co nie chca Windowsow (i Warpa tez nie :-) nadal beda go mieli jak
dotad?

JMP