Re: Postscript > ASCII ?

Autor: Marek Gierlach (gierlach_at_galaxy.uci.agh.edu.pl.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 06 Apr 1995 - 13:53:19 MET DST

Witam.
To ja wywolalem ten temat, dzieki za probe pomocy,problem jednak pozostal
dla mnie nierozwiazany. Pojawil sie glos ze taka translacja nie jest moze
potrzebna, moja wina ze nie powiedzialem od razu po co mi to.
Geneza problemu byla taka:
Swego czasu znajomy postawil mi taka zagadke. Mowi:'Wiesz, uzywam czesto
do tlumaczenia tekstow angielskich takiego rezydentnego slowniczka,
klikasz myszka na wyraz i natychmiast wiesz co z niego za jeden. Zeby
tak jeszcze sie dalo z 'postscriptami'.
I to caly problem.
Powiedzialem mu zeby sie lepiej uczyl jezyka konwencjonalnymi metodami ;-)

Pozdrawiam - Marek