Re: Deslogin-1.3 Now Available (fwd)

Autor: Jacek Kijewski (csa047jk_at_roger03)
Data: Mon 27 Mar 1995 - 18:17:59 MET DST

On 12 Mar 1995, Krzysztof Mlynarski wrote:

> OK. Teraz: jesli nie wolno "wywiezc" z USA, to czy jesli robi tam ftp ktos z
> Europy, to tez jest to wywiezienie z USA? A jesli tak, to jesli robi to np.
> z publicznego PC w pracowni studenckiej, to jak beda go scigac (oraz czy
> maja prawo - przeciez federalne przepisy USA nie dzialaja poza jego
> granicami)?
  Mam takie pytanie - algorytm DESa jest opisany w wielu ksiazkach i
przyjmuje sie go za jeden ze standartow. Nawet z punktu widzenia prawa
autorskiego algorytmy jako takie nie podlegaja ochronie. Tak wiec, czy
napisanie swojego DESa jest przestepstwem, i czy mowa o tym samym DESie?
Pytam, bo jestem tu nowy, i nie wiem, o czym jest dyskusja.

                    Jacek Kijewski,student informatyki
                " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia
                      niczym nie rozni sie od magii "