Re: Deslogin-1.3 Now Available (fwd)

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_mimuw.edu.pl)
Data: Fri 17 Mar 1995 - 10:56:58 MET

Marcin Soltysiak wrote:

> hmmm. wydaje mi sie ze na ftp.ists.pwr.wroc.pl cipher juz tez jest

Teraz juz tak. No i bardzo dobrze.

A swoja droga, jak sie amerykance tak trzesa o tego DESa, to ciekawe czemu
sie zgodzili na wydanie ksiazki pani Denning pt. "Kryptografia i ochrona
danych" - bo tam jest w koncu napisane jak to zrobic.

Ciekawe, czy jak ktos kupi sobie ksiazke, i potem napisze DESa, to bedzie
juz zlamanie tego ich zalosnego przepisu czy nie.

--
                               73 de Andy SP5WCA