Re: Finger - connection refused

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_mimuw.edu.pl)
Data: Wed 15 Mar 1995 - 13:58:38 MET

Rafal Maszkowski wrote:

>Kilka hostow (opanowanych przez crackerow, jezeli ktos nie pamieta co
>jest tematem stalych potyczek z Andrzejem), z ktorych moze frodo mozna
>nazwac 'glownym'. Megabajt w ciagu kilku tygodni - bardzo zapchalo?
>(UWAGA: pytanie jest retoryczne)

Byc moze. Wtedy lacza byly gorsze. A z tego procederu byles takze znany np.
w domenie hacktic.nl. W kazdym razie - od tego sie zaczely restrykcje na
fingerd w *.mimuw.edu.pl.

>Widocznie nie poznalem jeszcze faszyzmu ani komunizmu w calej okazalosci.
>Ale tak skrajni bywaja czesciej SysAdmowie, ktorzy i tak nie wiedza co
>to jest include w httpd... (jezeli nawet maja httpd).

Ja znam SysAdma'a, ktory namawia swoich juzusiow do stosowania NcFTP, a
nastepnie studiuje w logach kto, co i skad sciagal. On jest jednak
merytorycznie bardzo kompetentny.

--
                               73 de Andy SP5WCA