Re: Finger - connection refused

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Sun 12 Mar 1995 - 03:15:19 MET

Andrzej K. Brandt (andy_at_mimuw.edu.pl) wrote:
> Bardzo dobre rady. (Zwlaszcza od kogos, kto kiedys zapychal siec w .pl
> fingerujac skryptami glowne hosty co 5-10 minut. I nie tylko w .pl).

Kilka hostow (opanowanych przez crackerow, jezeli ktos nie pamieta co
jest tematem stalych potyczek z Andrzejem), z ktorych moze frodo mozna
nazwac 'glownym'. Megabajt w ciagu kilku tygodni - bardzo zapchalo?
(UWAGA: pytanie jest retoryczne)

> Ale - jak znam administratorow-faszystow - to posluchanie sie tej rady
> skonczy sie zablokowaniem lub usunieciem stosownego konta.

Widocznie nie poznalem jeszcze faszyzmu ani komunizmu w calej okazalosci.
Ale tak skrajni bywaja czesciej SysAdmowie, ktorzy i tak nie wiedza co
to jest include w httpd... (jezeli nawet maja httpd).

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec