Re: Finger - connection refused

Autor: Justyna Dziuma (dziuma_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 10 Mar 1995 - 10:37:32 MET

O wilku mowa :))
Coz, ja tez nie uwazam, ze blokowanie fingera jest
absolutnym dobrodziejstwem i to takim, bez ktorego zaden
uzytkownik nie moze zyc i caluje za zablokowanie stopy roota
ale rzeczywiscie w jednym z naszych systemow ma to uzasadnienie:
jedna z maszyn nie ma kerberosa i innych takich cudow wiec
latwo by sie bylo na nia wlamac, a z niej na nastepne.
Kazie, przyjm moje zapewnienie, ze gdyby to ode mnie zalezalo,
finger na zeusa by dzialal. :)
Jeszcze jedno: wlasciwie nie wiem, czy mam sie smiac, czy plakac,
jak Krzysio autorytatywnie wypowiada sie w kwestii prywatnosci swoich
uzytkownikow. I ciekawe, co by oni na to powiedzieli po przeczytaniu
tego watku.
Pozdrowienia,
Justyna