Re: Finger - connection refused

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_pk-siec.oeto.pk.edu.pl)
Data: Thu 09 Mar 1995 - 13:55:05 MET

Wojtek Swiatek (swiatek_at_ftjibm.ftj.agh.edu.pl) wrote:
: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl) wrote:

: : Mam pytanie, czy faktycznie fingerd stwarza tak duze zagrozenie dla
: : systemu zeby konieczne bylo jego blokowanie? Security jak security,
: : ale mnie trafia (szlag) jak chce cos sprawdzic a tu mi wypisuje
: : Connection refused. (Albo co gorsza robi cos takiego jak Krzysiowy
: : hebe.umcs.lublin.pl).

: Jako przyklad porzadnie skonfigurowanego fingerd (i
: dzialajacego) polecam tego z mit.edu.

po prostu na mit.edu spieli fingera z CCSO - w dystrybucji CCSO dostajesz
narzedzia do tego.

: Dostaje sie rzeczywiscie informacje pozyteczne (do ktorych nie
: zaliczam np. home directory).

wiadomosci zwracane przez ph fingera sa zalezne od uzytkownika - mozesz tam
bez problemu wpisac home directory..

: Dla przykladu mozna zrobic finger na chan_at_mit.edu a pozniej
: bardziej dokladnie np. na A-chan_at_mit.edu.

: Taki fingerd to marzenie :)
to moze za pare dni bedziesz mogl pomarzyc fingerujac @www.pk.edu.pl

: Wojtek
Pozdrowienia

                Marcin;)

Marcin Klimowski | e-mail - marcin_at_oeto.pk.edu.pl | IRCNICK - Cinek
WWW home page -  http://www.pk.edu.pl/~marcin - still under construction......
		 	YOUR bus ALWAYS ARRIVES LATER :(