Re: Finger - connection refused

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Mar 1995 - 07:36:37 MET

On 8 Mar 1995, Krzysztof Mlynarski wrote:

> Jest takie cos jak port smtp i jest takie polecenie VRFY - korzystalem
> z tego setki razy nawet na bardzo zabezpieczonych maszynach i zawsze
> dzialalo.
  ---
  Hmm... finger pozwala o zapytanie o uzytkownika o imieniu, na przyklad
  Jacek - i powinien poinformowac o wszytkich Jackach z passwd. To samo
  dotyczy nazwiska - i dla tego finger jest *lepszy* niz vrfy. Jest
  jeszcze komenda expn (i to ona pozwala zauwazyc, ze guest na hebe to
  root :-)

  Prawde mowiac wiele sendmaili pozwala na ograniczenie dzialania komendy
  expn - gdyz i ona udziele istotnych informacji o uzytkowniku.

  Wojtek

  PS Milo wiedziec, ze jestem niemile widzianym gosciem na hebe... Czy
     ma to byc z wzajemnoscia? W