Re: zezwolenia nie trzeba (fwd)

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Mon 06 Mar 1995 - 20:19:39 MET

Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl) wrote:
> Goraca wiadomosc od organizatorow "IdS": dial-up IP nie wymaga
> zezwolenia operatorskiego, wedlug Ministerstwa Lacznosci. O ile
> nie jest zarobkowy. Biznesmeni, precedens stworzony. Przecierajcie
> droge dalej, my juz puszczamy IP do szkol :-)
> PS. Czy poznajecie argumentacje, przytoczona w punkcie 2 pisma z ML? :-)

Dla mnie istotniejszy jest punkt pierwszy:

> Odpowiadajac na pismo etc. uwzgledniajac:
> 1. Podstawowa przeslanke o niezarobkowym charakterze podejmowanej
> dzialnosci,

Czy to oznacza, ze nie wolno kalac Swietego SLIPa brudnym pieniadzem?
Cale szczescie, ze pismo dotyczy tylko IdS... Juz sie obawialem, ze
ML przylozy wszystkim noz do gardel.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec