Re: Internet dla Szkol - Czyny zamiast Slow

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 06 Mar 1995 - 15:30:41 MET

On Mon, 6 Mar 1995, Artur Urbanowicz wrote:

> zamieszczana na trzeciej stronie tego pisma. Oby tak dalej. I zmilczalbym
> reszte, gdyby nie ostatni posting Macieja Uhliga, a dokladniej szeroko
> naglosnione Wydarzenie w Stolicy.

Bardzo dziekuje za ten mail. Przeslalem go w calosci do ids_at_fuw.edu.pl.
Musze przyznac, ze wiekszosc z nas stara sie byc w zgodzie z NASK pod
wzgledem formalno-prawnym. Jestem pelen podziwu dla Pana Zbigniewa
Skorzynskiego. Jak Pan przyznaje, dziala on niezgodnie z dyrektywami NASK,
bedac jednoczesnie operatorem regionalnym NASK w Lublinie. Prosze sie
ze mna zgodzic, ze sytuacja, w ktorej swojemu wolno wiecej niz obcemu,
nie jest zgodna z zasadami panstwa prawa. Nalezy doprowadzic do
pozadanej sytuacji, w ktorej dostep szkol do Internetu bylby formalnie
mozliwy, a ludzie, ktorzy chca go zapewnic nie musieli pielgrzymowac
od sponsora do sponsora lub tez cichcem wykorzystywac takie czy inne
uklady.

Pozdrowienia,

Maciek Uhlig

Maciej UHLIG, Computer Center, Silesian University
                          Uniwersytecka 4 St., 40-007 KATOWICE, POLAND
muhlig_at_us.edu.pl Voice: +48 (32) 588211 (1768) Fax: +48 (32) 596847
***** Imagine all the people sharing all the world (John Lennon) *****