Re: czy Poznan zyje?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 06 Mar 1995 - 11:39:07 MET

> Date sent: Thu, 2 Mar 1995 19:19:37 +0100
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: Krzysztof Mlynarski <krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl>
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: czy Poznan zyje?

> Czy cala linia z W-wy do Poznania byla kladziona przez TP S.A.?
> Bo jesli tak, to czy TP S.A. tlumaczyla sie przed Wami dlaczego raptem
> "stracila zainteresowanie" sprawa dolozenia tego niewielkiego odcinka?
> Z tego co pamietam, ta linia 2Mbps do Poznania istnieje juz (jak piszesz)
> naprawde dlugo.

W Krakowie byl ten sam problem.
Byla linia 2 Mbps doprowadzona do centrali miedzymiastowej TPSA i brakowalo
kawalka swiatlowodu albo pary modemow 2Mbps zeby dociagnac ja do Cyfronetu.
Wynika to z ustalen NASKu z TPSA. Tzw. siec szkieletowa NASKu konczy sie na
routerach w centralach miedzymiastowych. Kwestia przeciagniecia linii dalej
nalezy do operatorow sieci miejskich.
W koncu znalazly sie pieniadze i kupiono te modemy...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl