Re: Internet Society przeciwko restrykcjom

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Tue 28 Feb 1995 - 11:09:11 MET

>Czy znasz cennik NASK? (dostepny przez WWW) Czy 3200 zl/miesiecznie za
>64 K to za malo? Powinno byc 6400? Podobno WARMAN ma brac za to samo
>1000 zl - czy bedzie doplacac?

Mnie chodzilo o tych, ktorzy NIE placa wedlug tego cennika - a wiec
uczelnie czy instytuty naukowe (czy .gov.pl placi za swoje polaczenie?)
Takie bylo moje zrozumienie cytatu, byc moze bledne - jezeli tak to
przepraszam.

A czy to duzo czy malo - to troche zalezy. Porownanie z WARMAN-em nie jest
calkiem sprawiedliwe, bo WARMAN (jak sama nazwa wskazuje) ma dosc ograniczony
zasieg. Jezeli ceny uslug NASK-u sa zdominowane cenami polaczen
miedzymiastowych/miedzynarodowych (nie wiem czy sa - tryb warunkowy!) to
roznica daje sie dosc latwo objasnic...

JMP