Re: Internet Society przeciwko restrykcjom

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 24 Feb 1995 - 22:02:46 MET

Marek Pokulniewicz wrote:

[Stuff deleted]
> o routing to sie powoluja na "szkieletowosc" czyli nie wiadomo co ale jesli
> chodzi o oplaty to oczywiscie wyprzedzaja w tym wzgledzie kazde panstwo( no moze
> z wyjatkiem zwiazku radzieckiego czy jak to sie teraz tam nazywa;nie wiem ile
> to teraz tam kosztuje ale mniejsza).Juz mi przeszlo.Ale fajnie mamy z
> ta lacznoscia w Polsce. prawda?Marnie i drogo.JAk ze wszystkim.

Dokladnie! Nikt chyba nie sadzi, ze da sie uniknac komercjalizacji
Internetu. Ja np. osobiscie nic przeciwko takiej nie mam... niech Internet
bedzie komercyjnyu. Bede mogl zglosic sie do IP Providera i za 10$/miesiac
miec siec w domu przez 24h na dobe, 365 || 366 dni w roku (zaleznie od roku)
:).

Sek w tym, ze Internet komercyjny w Polsce juz od dawna istnieje (przeciez
mamy domene *.com.pl), ale niestety na bardzo niezdrowych zasadach, jakie
oczywiscie dyktuje monopol, co tu duzo ukrywac niestety b. 'tiny' monopol.
Efekt taki, jak napisales: "Marnie i drogo".

Napewno wielu ludzi, tak samo jak i ja chetnie zaplaci za dostep do sieci,
bylo po rozsadnej cenie - takiej, jak w wiekszosci tych normalnych krajow,
gdzie dostep do sieci jest tak samo oczywisty i naturalny, jak np. woda w
kranie. :)

                                        Pozdrawiam,
                                            -Krzysio

  | E-mail:                        =Unix/Network Security Expert= |
  | krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl    IRC:  Krzysio    Radio: SQ5ASM |
  | root_at_hebe.umcs.lublin.pl       Voice phone:   +48-81-37-56-76 |
  | 3W home page: http://hebe.umcs.lublin.pl/Krzysio/Krzysio.html |
  |     "You can't kill ... what was killed before ..."           |
  |                                     - unknown vampire         |