Zet, bylo MBONE?

Autor: Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl)
Data: Thu 09 Feb 1995 - 15:51:02 MET

> Hm... A po co Z-tke??? To jest i tak radio ogolnopolskie...

Mnie chodzi tylko o eksperyment, zeby zobaczyc (uslyszec) jak to moze
sie rozchodzic po polskiej sieci.
Wowczas ogolnopolskie jest najlepsze, bedziesz mogl porownac np. z
jakim opoznieniem do Ciebie to dociera, w stosunku do radia.

Prosilbym bardzo o informacje (bezposrednio do mnie), kto moglby
cos takiego odbierac.
No bo nie ma przeciez sensu nadawac, jesli nikt nie bedzie odbieral.

Sprzet na ktorym program vat (do odbioru audio) moze dzialac :
 - Mac
 - DEC Alpha, 5000
 - HP 9000/700
 - intel 386/486 BSD
 - Sparc
 - SGI Indy, Indygo

> Przy AGH powstalo Radio RAK (Radio Akademickie Krakow)
> Na razie w wersji zupelnie poczatkowej jest http://www.uci.agh.edu.pl/~rak

Gratuluje.
> Radio ma zamiar sie wystarac o lacze stale do Internetu, moze wtedy
> zrobimy jakas transmisje na *.pl ? Ale to kwestia przyszlosci...

...moze niedalekiej.

> Zbigniew Zych

Pozdrowienia,
Jacek Szamrej jasza_at_samba.iss.uw.edu.pl
Center for Complex Systems,
Institute for Social Studies, Univ. of Warsaw, Poland