Re: MBONE?

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Feb 1995 - 14:30:56 MET

Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl) wrote:
: Jacek Szamrej wrote:

: > Tak, ja tez mysle, ze do transmisji poza Polske jeszcze jest za wolno.
: > Chetnie natomiast sprobowalbym puscic na zywo np. Radio-Zet,
: > zeby zobaczyc jak w tej chwili moze to dzialac w Polsce.
: > Ja mam linie 64kbps, widze ze transmisja np. na Slask jest
: > raczej stabilna.

: Hm... A po co Z-tke??? To jest i tak radio ogolnopolskie...

: Przy AGH powstalo Radio RAK (Radio Akademickie Krakow)
: Na razie w wersji zupelnie poczatkowej jest http://www.uci.agh.edu.pl/~rak

: Radio ma zamiar sie wystarac o lacze stale do Internetu, moze wtedy
: zrobimy jakas transmisje na *.pl ? Ale to kwestia przyszlosci...

: Zbigniew Zych

Ale bezczelna kryptoreklama :-)

Ale radio jest niczego sobie. Podoba mi sie zwlaszcza stara tradycja
miasteczka - codziennie o polnocy koncza program grajac Janosika.

Ciekawy tylko jestem kiedy przejda na program calodobowy...

Kaz

Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND