Re: informacja dla pylu uzytkowniczego...

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 09 Feb 1995 - 03:45:24 MET

Lech Borkowski (lbs_at_phys.ufl.edu) wrote:

: Wiem, ze chodzi o sposob cytowania poprzednich
: wiadomosci. To jest stary dylemat nosa i tabakiery.
: Robie, jak mi wygodnie. Zastanowilo mnie to, ze
: az czterech ludzi kolejno zignorowalo rzeczywistosc
: i polecialo maszynowo.

Bo im tak wygodniej.

: Ot, taka sobie obserwacja.

j.w.

: pozostaje tylko jedno: szeroka kampania antymonopolowa.

Raczej odpowiednie glosowanie w wyborach. Sek w tym, ze nikt jakos nie widzi
zwiazku miedzy jednym a drugim...

--
                               73 de Andy SP5WCA