Re: MBONE?

Autor: Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl)
Data: Wed 08 Feb 1995 - 10:57:30 MET

> CU/SeeMe niezbyt mi sie kojarzy, ale slowo reflektor owszem. Probowalem

CU-SeeMe to taka kamera za 100 USD podlaczana do Macintosha (chyba
bedzie wersja na PC). CU-SeeMe wymyslili w Cornell Univ., to jest
format kompresji, itd.
Wiecej mozna zobaczyc np. :
 http://www.indstate.edu/CU-SeeMe/index.html

> puscic vat i nv przez unicasting i udalo mi sie posluchac i poogladac
> wyklad z archiwum w Szwecji, ale vat nie chce (chyba) dzialac na
> kanalach, gdzie sie gada. Chetnie poeksperymentuje.
Dla wyjasnienia :
vat - to program do audio konferencji na zywo
nv - program do transmisji video na zywo, z kilkoma formatami
    (m.in. CU-SeeMe)
Obydwa dzialaja na roznych platformach, ja probowalem to na Silicon
Indy.
NASA nadaje w systmie CU-SeeMe transmisje z lotu promu
kosmicznego.
Byla tez w NASK-u demonstracja CU-SeeMe miedzy Polska a USA.

Mysle, ze ma to szanse dzialac w obrebie Polski, bo (przynajmniej
ode mnie) szybkosc transmisji z Europa i USA jest przewaznie za wolna.
Rafal, napisz do mnie, to uzgodnimy adresy.

> Lukaszu, czy NASK przewiduje podlaczenie do MBONE? A moze juz ma?
>
> R.
> --
> Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
> Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec

Pozdrowienia,

Jacek Szamrej jasza_at_samba.iss.uw.edu.pl
Center for Complex Systems,
Institute for Social Studies, Univ. of Warsaw, Poland