Re: Ustawianie czasu

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 17 Jan 1995 - 17:56:56 MET

Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl) wrote:

: > Jarka (<1A3767634D_at_inf.wsp.krakow.pl>) ma date '16 Jan 95 17:15:15
: > GMT'? Czyzby ktos nie zmienil czasu letniego na zimowy? Grrrrrr....

: Tiaa... a do tego jeszcze to GMT.... Mi sie zawsze wydawalo, ze u nas to
: jest MET..., ale moze ja za lame jestem? :)

Jak by na napisal UTC (a to z dobra dokladnoscia to samo) to by bylo jasne.
UTC bowiem obowiazuje WSZEDZIE.

: > Moze by tak synchronizacje czasu w Polsce dolaczyc do 'listy
: > aktualnych problemow' Macka i na dodatek ten problem z marszu
: > rozwiazac (bo nie jest to chyba trudne)... Tylko zeby znalezc w Polsce
: > jakis server czasu...
: >
: Ktos pisal o taki serverze dla Poznania. Sek w tym, ze niektore lacza w
: Polsce sa nadal b. wolne i niestety przydaly by sie lokalne servery w
: roznych czesciach Kraju. Oprocz tego nadal pozostaje problem
: zobligowania administratorow kolejnych maszyn do prawidlowego
: skonfigurowania strefy czasowej oraz zainteresowania sie wogole samym
: tematem daty i czasu systemowego.

Ja mysle, ze jakby ktos z zaawansowanych uczestnikow listy byl laskaw
napisac stosowny FAQ, a nastepnie wylozyc go pod WWW (lub inaczej) - to by
bylo wiecej takich, co to zrobia.

Ja wiem, ze kazdy moze zrobic sobie research na wlasna reke i tak dalej, ale
lepiej jak ktos juz raz wlozyl ta prace, to zeby inni (hehehe) skorzystali.

--
                               73 de Andy SP5WCA