Re: Tani dostep?

Autor: Tony Porczyk (tporczyk_at_netcom.com)
Data: Fri 30 Dec 1994 - 23:18:04 MET

> Czy moglibysmy zalozyc grupe
> pl.usa-widziane-z-polski-i-widziane-z-ameryki ?
> Moja propozycja jest calkiem na serio.
> Gdy Antoni skomentowal dostepnosc Internetu, telefonow, samochodow itd.
> ugryzlem sie w jezyk - bo POLIP nie jest miejscem na taka dyskusje.

Przepraszam, moj komentarz odnosil sie do proponowanej pracy naukowej
na temat internetu. Jeden z punktow (wzniesiony przez autora
oryginalnego artykulu - *nie mnie*) mial do czynienia ze spolecznymi
konsewkencjami dostepu i braku dostepu do sieci w USA. Prosze
przeczytac oryginalny artykul.

Zupelnie nie rozumiem dlaczego sie musiales gryzc w jezyk z tego powodu.

Bylbym rowniez zobowiazany gdybys mogl oswiecic wszystkich i wylozyc co
jest dopuszczalne a co nie na POLIP. W ten sposob moze bysmy unikneli
80% artykulow przez ostatnie kilka miesiecy.

t.
Tony Porczyk * tporczyk_at_netcom.com * home page under construction
GCS/ED/B d++ H- s++:+ !g p? a? w+ v++(---) C++ UL++++$ P+ L++$ 3+ E---