Re: Tani dostep?

Autor: Witold Owoc (wowoc_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Fri 30 Dec 1994 - 20:09:13 MET

Czy moglibysmy zalozyc grupe
pl.usa-widziane-z-polski-i-widziane-z-ameryki ?
Moja propozycja jest calkiem na serio.

Gdy Antoni skomentowal dostepnosc Internetu, telefonow, samochodow itd.
ugryzlem sie w jezyk - bo POLIP nie jest miejscem na taka dyskusje.
Dyskusja na temat "w USA" "dobra sa tansze i relatywnie i bezwzglednie"
przypomina mi jedna pania co dziwila sie:
,,Jak pan moze cos kupowac w spoldzielni, tam wszystko takie drogie !''
Z tym, ze ona kupowala kawior a ja ser zolty i relacje cenowe na te
towary byly dokladnie odwrotne pomiedzy naszymi ulubionymi sklepami.

Przypomne, ze prawie na calym swiecie jedna z lepszych synekur jest
czlonkowstwo w komisji rzadowej ustalajacej 'podstawowy koszyk dobr',
bo jedynym absolutem jest woda, a reszte to juz mozna ustalac do
emerytury.

Dosiego Roku !

Witold Owoc <wowoc_at_acs.ucalgary.ca>

#disclaimer "my.private.views"
The University of Calgary had no knowledge of nor in any
way gave its consent to the transmission of this message.