Re: Ksiazka adresowa Four11 - juz tam jestes?

Autor: Tony Porczyk (tporczyk_at_netcom.com)
Data: Thu 29 Dec 1994 - 18:13:53 MET

Szymon Sokol pisze:

> Piotr Gronek (gronek_at_novell.ftj.agh.edu.pl) wrote:
> : Na serwerze WWW http://four11.com/ jest zainstalowany system katalogow
> : adresowych, umozliwiajacy takze dystrybucje kluczy PGP.
> : [...]
> : Co sadzicie o tym sposobie dystrybycji adresow i kluczy PGP na skale
> : globalna, zwlaszcza w porownaniu z projektami takimi jak PEM ?
>
> Idea jest b. dobra. Tylko ze ja np. nie bardzo mam ochote placic $20/rok za
> fakt zamieszczenia mojego klucza PGP w ich bazie... Nie chce tu znowu
> rozpetywac dyskusji o komercjalizacji Internetu itp. $20 dla obywatela
> [...]

Szczerze mowiac, jako obywatel typowego zachodniego panstwa :-), rowniez
nie widze wielkiej potrzeby placenia tych dwudziestu dolarow. Gdyby
katalog ten zawieral informacje ktora zezwolila by komus na odnalezienie
mnie poprzez przeszukanie 'keywords' komercyjnych ('UNIX & Novell &
trainer & San.Jose' - na przyklad), to wtedy moze mialoby to
rownowaznosc oglaszania swojego serwisu, ale katalog ten zawiera
jedynie imie, nazwisko, miasto i email adres, czyli ograniczony jest w
zasadzie to prywatnego uzytku. Takie informacje podaje sie swoim
znajomym. Po co mam komus placic $20 za umiejszczenie tej informacji na
jakims serwerze?

Antek
Tony Porczyk * tporczyk_at_netcom.com * home page under construction
GCS/ED/B d++ H- s++:+ !g p? a? w+ v++(---) C++ UL++++$ P+ L++$ 3+ E---