Re: Ksiazka adresowa Four11 - juz tam jestes?

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 29 Dec 1994 - 14:20:05 MET

Piotr Gronek (gronek_at_novell.ftj.agh.edu.pl) wrote:
: Na serwerze WWW http://four11.com/ jest zainstalowany system katalogow
: adresowych, umozliwiajacy takze dystrybucje kluczy PGP.
: Podstawowy dostep (zalozenie wlasnego katalogu oraz przeszukiwanie)
: jest bezplatny.
: Najciekawsze jest to, ze baza danych adresowych jest aktualizowana m.in.
: poprzez wyciaganie adresow nadawcow artykulow do USENET. Stad obecnosc
: w bazie adresow wielu czytelnikow tej grupy, m. in. Szymona Sokola,
: Macieja Uhliga. O tym, ze zostalem wciagniety do bazy dowiedzialem sie
: przypadkowo gdy ktos do mnie napisal list korzystajac z adresu w niej
: umieszczonego.
: W bazie jest podobno ok 0.5 mln adresow e-mail.

: Co sadzicie o tym sposobie dystrybycji adresow i kluczy PGP na skale
: globalna, zwlaszcza w porownaniu z projektami takimi jak PEM ?

Idea jest b. dobra. Tylko ze ja np. nie bardzo mam ochote placic $20/rok za
fakt zamieszczenia mojego klucza PGP w ich bazie... Nie chce tu znowu
rozpetywac dyskusji o komercjalizacji Internetu itp. $20 dla obywatela
typowego zachodniego panstwa to tyle co nic. Ale dla nas to juz nieco wiecej.

--
                        Szymon Sokol -- Network Manager
U     U M     M M     M University of Mining and Metallurgy, Computer Center