Re: Pentium Q&A + W95

Autor: Zbigniew J. Tyrlik (zbig_at_junior.wariat.org)
Data: Fri 23 Dec 1994 - 14:59:27 MET

In <Pine.ULT.3.91.941222231729.6361A-100000_at_laima.aa.washington.edu> turek_at_aa.washington.edu (Chad Turek) writes:

>O ostatniej beta wersji W95 moge powiedziec tylko tyle ze prezentuje sie
>calkiem niezle. Uzywalem ja na P90 przez pare godzin, robiac
>"multitascing" do 10 programow 16 i 32 bitowaych, bez jednego zawieszenia
>systemu.

Hm... chyba sie nie za bardzo starales :-) . Mickeysoftowi udalo
ise dokladnie skopac oprogramowanie sieciowe - na maszynie na
ktorej versja M6 dziala na sieci od 6 miesiecy, wersja M7 nie jest
 w stanie w ogole zobaczyc sieci. Uzywamy kart WD8013EBT lub
3Com503. Na tej samej maszynie Unix lub NT dziala bez pudla.
Po dwoch godzinach spedzonych na telefonie z Micro, technik
stwierdzil ze tylu raprtow co z wersja M7 ( Beta 2 ) to on jeszcze
nie widzial, i poradzil me zeby czekac na nastepna wersje.

Nota bene, Microsoft zmienil non-disclosure dla beta testers -
wolno nam dyskutowac publicznie jak Win95 sie zachowuje, co
potrafi. Nie wolno nam jedynie pokazywac Win95 publicznie.

Zgadzam sie ze byc moze Win95 zostana wypuszczone w przyszlum
roku.. byc moze... :-)

>Pozdrowienia

Rowniez.

>Chad

_zjt ( wannabe in trainig )

--
Zbigniew J. Tyrlik  DoD# 0759  FJ1200 `89-Silver...  zbig_at_wariat.org
APK	       Internet Access in Northern Ohio       (216)-481-9436