Re: Pentium Q&A + W95

Autor: Chad Turek (turek_at_aa.washington.edu)
Data: Fri 23 Dec 1994 - 08:36:48 MET

Moze i radosc swiateczna nastala w domach calego swiata z powodu
ogloszenia firmy INTEL (streszczonego ponizej). Co jednak powiedziec
maja ci, czekajacu na Windows 95. W tym samym czasie kiedy INTEL
opublikowal swoje ogloszenie Microsoft podal do wiadomosci ze Windows 95
jest opoznione we wprowadzeniu na rynek do Sierpnia 1995. Wiadomosci tej
towarzyszyla kupa bzdur obiecanek, cacanek itd, pluz zwyczajne
dziennikarskie pierdoly. W innym ogloszeniu Microsoft podal ze Windows
95 bedzie wzbogacone o "support na jakis tam CD standart". Codzi o to ze
wiekszosc audio CD _ma byc_ produkowana z dodatkowymi informacjami typu:
videos, interviews etc. Te CD beda magly byc odtwarzane jak
dotychczasowe za pomoca CD palyers, jak rowniez i na CD-ROM zaopatrzonych
komputerach (grajacych Windows 95). W ostatnim wypadku muzyka odbierana
przez sound card bedzie akompaniowana przez dodatkowe info.
Z prywatnego zrodla (z Microsoft) dowiedzialem sie opoznienie Windows 95
spowodowane jest nie dzieki (ciagle) duzej ilosci bugs w programie, lecz
dzieki niedoskonalosci Plug-and-Play wbudowanego w Windows 95.
Plug-and-Play jest na tyle niedorobiony ze Microsoft potrzebuje nastepne
8 miesiecy na dokonczenie produktu. Moje zrodlo dodalo rowniez ze
przewiduway czas wyjscia W95 na rynek jest ciagle bardzo trudny do
okreslenia i Sierpien 95 jest data bardzo niescisla.

O ostatniej beta wersji W95 moge powiedziec tylko tyle ze prezentuje sie
calkiem niezle. Uzywalem ja na P90 przez pare godzin, robiac
"multitascing" do 10 programow 16 i 32 bitowaych, bez jednego zawieszenia
systemu.

Prosze uwazac ta wiadomosc tylko jako wiadomosc a nie jako rozpoczecie
dyskusji na temat NT, Linux, Windows, DOS, Mac, i podreczne liczydlo.

Pozdrowienia

Chad

                Chad Turek
                turek_at_aa.washington.edu